<< July 2006 >>
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:

rss feed

Sunday, July 02, 2006
"So... How far is estonia from here?"
Seda küsimust kuulsin ma 30 - 2  ikka kohe päris palju.Lõpuks olin ma valmis kõikide muude siltide hulgas otsaette panema read "Tallinnasse sõidab kiirlaevaga umbes 1.40 tundi!" Aga.. Algusest siis...

30.06 kell 5.55
Äratuskell hakkab piinama.Siis olin ma veel väga kindel,et ma ei lähe sinna soome üldse mitte  hea meelega.Palju välismaalasi ja mingid igavad loengud ja.. Sihuke nüri värk tundus olema ühesõnaga.Asja tegi paremaks Jürgenilt ja Mariellelt saadud sms,et toad on kihvtid ja kõik on päris lahe.Niisiis läksingi ma 7.45 laevale.Kohale jõudes avastasime ennast Soome ühes uhkemas viie tärni hotellis.Kõik oli nii uhke ja puha.. Esialgu ei saanud olukorraga rohkem tutvuda,mind lükati kohe ettekannete saali kuulama.Ma siis vaikselt läksin.Vaatasin,kuidas saal on võõrast rahvast täis ja mingi soome tädi räägib soome toimetulekupensionist.Ma istusin ja mõtlesin ikka veel,et appi  appi...  Mida edasi,seda  huvitavamaks asjad läksid tegelikult.. Enamus ettekandeid olid hästi läbimõeldud ja huvitavad kuulata.Sekka ka muidugi mõned kuivad paberilt mahalugemised.. Esimesel päeval suutsime me Marielle ja Jürgeniga ainult lõunani kuulata.. Lõuna.. See on juba teine teema.. Ma hiljem.. :)
Peale lõunat saime lõpuks oma tubasid vaatama minna.Hull süsteemsüsteem.Kõik käib kaardiga,isegi tuli toas põlema.Toad olid ka nii uhked sihukesed.. Uaihh.. Nagu filmides.. Et sa lähed hotellituppa ja lihtsalt viskud voodile umbes... :D
Kapi peal seisis telekas,millel meie sisenedes oli kiri "Welcome,Ana Maria!" Kapis oli tasuta tee ja vannitoas mullivann.Me Mariellega arvasime,et me sinna võikski jääda.
Ei jäänud.Esialgsest vaimustusest üle saanud tegime teiste maade inimestega tutvust.. Esialgu ei läinud eriti hästi..
Pärast  läksime me linna avastama.Avastasime trammipetuse,suure kaubamaja,Jürgen leidis alkoholi poe,me leidsime tagasitee trammini ja siis me läksime tagasi hotelli.Põnev linnatuur oli.. Hkhmm..
Kella kaheksast oli meid kutsutud City Hall´i  vastuvõtule.Seal oli ka ikka kangesti peen.Marielle mingi hetk sosistas mulle kõrva,et ta tunneb ennast nagu kunn juba :).
Tõesti jaa.. Suur saal.. Suuuuur rootsilaud ja sama pikk jookide laud... Mingid tähtsad tädid.Vabandust,ma ei pannud tähele,mis asjapulgad bad olid.Igatahes pidasid nad hirmpika kõne ja käskisid süüa niipalju kui  jaksame.Seal hakkasid inimesed rohkem suhtlema ka.Ma avastasin palju põnevaid inimesi maailma igast nurgast enamvähem..Niisiis me sõime ja jutustasime... Pärast tehti meile  bussidega linnatuur.. Sealt ma kõike teadsin,ma magasin Marielle selja taga ,seega ma ei tea,kas juhtus midagi märkimisväärset ka :).
Õhtul läksime Mariellega Jürgeni tuppa juttu rääkima.. Kuna ma nii vara ärganud olin ei olnud ma eriti seltskondlik,seega ma varsti läksin magama.. Kell oli siis pool kaks..
AAA! Mis mul meenus praegu.Kui me käisime Mariellele llisarätikut küsimas seal kuskil vahepeal,nägin ma seal ühte kangesti ilusat... ilusa vormiriietusega meestöötajat.*irvitab*
Ta oli Mihkel.Eestist.Elab juba 15 aastat soomes.Aga eesti keel oli alles ja puha...
Jürgen ikka kõrvalt pugises,et ma mingu võtku rajalt maha.Ma piirdusin pildiga kaugelt..
Sedaviisi läks meie esimene päev siis..
Teisel päeval pidi varakult tõusma,et jõuda üheksaks tarka juttu kuulama.. Läksime sööma (ka see käis kaardi alusel).Mulle tundus,et sealt võis nagu kõike saada,mida sa tahad.. Müsli ja pudrud ja.. mida iganes veel.. Kõhud täis läksime me kuulama.teisel päeval kuulasime me Mariellega kõik loengud ära.Viimase lõppedes oli ikka juba paha olla küll,aga targemaks sai ja tegelikult oli tore.. Näiteks rääkis üks naine poolteist tundi naeru kasulikkusest.Terve saal itsitas lõpuks.. See oli hästi hea.Ja isegi loeng seksuaalsuse teemal oli niimoodi ülesehitatud,et tõesti oli huvitav kuulata.. Mitte "nämmmnämmnämmmm"
Mis lõunasööki puutub,siis... Kolm käiku.piinlikult viisakas värk lausa.Jälle hetk tunda ennast kunnina,kui koguaeg kantakse asju ette ja klaase muudkui täidetakse ja.. Aga toidud olid kõike selle juures hiiiiiglama head ka..
Vahepeal lidusime ujuma.Basseinimees ei suvatsenud meile pool kuus öelda,et kuuest läheb bassein kinni.Niisiis.. Meie muudkui ujusime,kuni olime keset pimedust.. Juhhei.Ka seal oli automaatika.Välja me sealt saime igastahes.Kella kaheksast üheteistkümneni oli pidulik lõpetav õhtusöök.Seekord nelja käiguga.Iga toidu juurde käis eraldi jook ka.Oihoi...
Vahepeale kuulsime laulu ja vaatasime tantsu ja.. Laulsime ise ka :D Kujutage nüüd ette..Saalitäis inimesi kustiganes.. Eestist ja Taanist ja.. Norrast  ja Aafrikast jne laulavad kooris,igaüks omas keeles,sepapoisse.Kõigepealt iga maa eraldi,siis koos.. Kõik naersid laua alla ennast.. Meile öeldi,et eesti keeles kõlas kõige paremini. *egolaks :D* Igatahes oli täitsa tore ja puha.Pärast rääkisime veel koridoris igasugustega juttu ja siis läksime Marielle ja Jürgeniga meie tuppa..Me rääksisime ja ma ahistasin Jürgeni telefoni Metallica videot.. Ühel hetkel vajusin mina ära ja mida tegid need kaks.. Need kaks,veinised,nagu nad olid,võtsid minu alt alusteki ,niipalju kui said ja siis päris teki ja keerasid mind nende sisse,nagu kookoni :S Ja Marielle oli mulle punupatsid pähe teinud... Jõle hea oli hommikul ärgata.. Nagu  mingi hullusärgist poeks välja.. Nad väitsid,et neil oli ka mõte,mind hambapastaga kaunistada.. Ma oleks märatsema hakanud siiis!Nii läks siis teine õhtu... Kell oli kolm,kui vaikust sai,nagu ma hommikul kuulda sain..
Viimasel päeval olid põnevad töötoad,kuhu me lootusetult hilja jõudsime,sest  Marielle jäi oma kaardimajandusega vetsu kinni... *irvitab*
Saime kuulda,kuidas igalpool mujal on kõik palju pareminu korraldatud,kui meil,nagu ikka.. Niisiis lähen ma Taanist autot tahtma,Norrast korterit ja Inglismaalt  taastusravi. Saaks siis nii... argh...
Peale töötuba tuli kõikide tekkinud tuttavatega pidulikult head aega jätta.. Siis ketrasime oma seltskonna trammi ja sõitsime sadamasse.Aega oli hiiiglama palju,seega meil oli koleõudsalt igav.. Aga me saime hakkama.. Lõpuks tuli laev ka :)
Igastahes oli hästi hästi huvitav ja tore ja naljakas.. Järgmine aasta see konverents on Ugandas.. Paal juba rääkis kuidas mina ja Jürgen võiks esinduses olla jälle... Aafrika kõlab päris hea :D.

Mõned asjad,mis jutu seest välja jäid...
*Peaaegu kõik välismaa telegatsioonide liikmed,kes meiega suhtlesid,arvasid,et meie Jürgeniga oleme "such a lovely couple!"  Me mõtlesime siis teha sildi "ei ole koos!" See oli jaburalt naljakas lõpuks juba,kui mingi india tädi vaatas mei dheldinud pilgul ja noogutas... Et kõik nüüd aru saaks... Me ei ole lovely couple või üldse couple,eksole jah! :D
*Mingi mees Belgiast sattus hullupööra vaimustusse mu juustest.Käis ja ohkis terved ajad.. Oleks ta siis värskelt värvitud näinud... A ta oligi imelik.. Peaaegu poolemeelne..

Ma ei tea nüüd.. Ma üritasin mingi ülevaate anda...  Kui midagi meelde tuleb,eks ma siis lisa..  Igatahes oli meil nii hästiväga tore...